Ročníková práce - LEGO

08.03.2015 17:58

Nadešel čas naší další ročníkové práce z PGR. Tentokrát jsme dostali za úkol postavit Ašskou budovu dle výběru, a to z LEGA. Pracovali jsme v programu Lego Digital Designer. Po dlouhé rozvaze jsem si vybrala Ašské malé nádraží.

Z počátku se zdál úkol lehký (i když první reakce, po zadání úkolu, byla šok), ale postupem času se ukázala pravá tvář tohoto úkolu. A to pracnost a zabírání času. Dokud jsem stavěla základy a první dvě patra domu byla jsem dost překvapená, jak mi to jde. Nejsem moc technický typ, takže jsem čekala, že se s tímto úkolem budu docela dost trápit. To se však ukázalo až, když jsem začala stavět střechu. Kostičky neměly požadované rozměry, a než jsem přišla na to, jak se s tím vypořádat uplynula spousta času.

Upřímně jsem překvapila sama sebe. Stavění čehokoli mi moc nejde, takže jsem ráda jak můj výtvor nakonec dopadl. Řekla bych, že docela odpovídá skutečnosti. To ovšem můžete jako vždy posoudit sami.

 

Předloha: