Obkreslení fotografie (tracing)

14.03.2013 17:31

Naším dalším úkolem bylo obkreslování fotografie tzv. TRACING. Pracovali jsme v programu Art Rage Studio Pro. Výhoda v tomto programu při plnění tohoto úkolu je ta že barvy se zde mění sami což na výtvarce asi těžko.

Ahoj já jsem Bobík. Jsem velice přítulný a přátelský pes. Moje oblíbená pochoutka jsou papuče. Moje panička mi za to vždy vynadá nechápe že mi hrozně chutnají. Někdy se stav moc rád s tebou půjdu na procházku a nebo budu běhat za míčkem. Tak zatím ahoj nebo po našem HAF!

Ahoj já jsem Mlsoun. Říkají mi tak protože sním všechno na co přijdu. Zrovna minulý týden jsem spořádal celé plato vajec. Musím uznat, že mi potom bylo špatně. Ale teď už mě zase honí mlsná tak kdyby ses chtěl stavit tak s sebou  vezmi něco na zub.

Tento úkol jsme samozřejmě dělali i na výtvarce a takhle to dopadlo.