Fotomontáž - GIMP

06.03.2014 15:09

Fotomontáž - úkol u kterého jsme se asi všichni zapotili. A já asi nejvíc. Podstata vytvoření tohoto úkolu byla v tom, že obrázky, které chceme ve fotomontáži použít, skládáme na sebe a podle potřeby v nich vytváříme "díry", aby byl spodní obrázek vidět. Na předchozích hodinách PGR jsem chyběla, tutíž mi chyběly základy k tvoření této práce. Úkol byl tedy pro mě dost těžký. Přece jenom jsem ale úkol dokončila a až na pár detailů si myslím, že jsem to zvládla celkem obstojně. Na zkušenosti, které jsem s prací v tomto programu měla. No posuďte sami:


I když byl tento úkol pro mě velkým trápením, rozhodla jsem se, že splním i dobrovolný úkol na doma a vytvořím svojí fotomontáž. Vytvořit jí mi trvalo docela dlouho, ale aspoň jsem se konečně pořádně seznámila s GIMPEM. Doufám, že se vám můj výtvor líbí...


Anketa

Líbí se vám Aš na světelných billboardech v New Yorku ?

Ano (8)
47%

Ne (9)
53%

Celkový počet hlasů: 17