Fotomontáž

28.11.2013 14:56

Náš další úkol byla tzv. FOTOMONTÁŽ. Jedná se o jakési propojení více fotografií pro jednu výslednou. Tato úprava se používá hlavně ve zpravodajství. Myslím, že to je dobrý způsob jak z nepříliš povedené fotografie focené například za špatného počasí vytvořit fotografii, která budí dojem krásného slunečného dne. Úkol byl zábavný a musím říct, že ani ne moc těžký. Největší problém byl asi označit oblast, kterou chceme vylepšit (místo kam budeme chtít vkládat jinou fotografii). A co vlastně úplně přesně šlo? Dostali jsme fotografii hradu Loket, ale nejspíš focenou právě za špatného počasí, takže obloha měla jednolitou bílo-šedou barvu. K této fotografii jsme dostali také fotku krásné modré oblohy plné mraků, která mě nahradit právně tu bílou na fotografii hradu. Na webu ale máme publikovat fotografii, kterou jsme upravovali sami-podle svojí fantazie. To pro mne bylo už těžší protože musíte najít tu správnou fotku a nemáte ji připravenou jako při školním úkolu. Ale i tak mě tento úkol moc bavil.

Vlastní montáž jsem tvořila ze tři fotografií a tady jsou:

A tady je moje výsledná práce:

 

 

Anketa

Líbí se vám moje práce ?

Ano (10)
67%

Ne (4)
27%

Ujde to (1)
7%

Celkový počet hlasů: 15